Apsilaižysite pirštus: 4 grilio desertai iš vaisių

Grilinti persikai / 123RF.com nuotr.
Autorius: Ji24.lt
Publikuota: 2019-06-11 11:11
Kepti grilyje mėsą ar žuvį – anokia čia naujiena, tačiau desertus vis dar nėra labai populiaru, o veltui: karštą vasaros dieną grilyje kepti vaisiai pradžiugins ne tik smaližius, bet ir tuos, kurie nėra dideli desertų gerbėjai. Kodėl? Nes tai sultinga, kvapnu ir... netikėta.

Ananasai su medumi

Jums reikės: vidutinio dydžio gerai prinokusio ananaso, 2 šaukštų medaus, pusės žaliosios citrinos sulčių, 2 šaukštelių cinamono, 2 šaukštų sviesto, žiupsnelio malto imbiero.

  • Ananasą nulupkite, supjaustykite vidutinio storio griežinėliais.
  • Nedideliame indelyje iki vientisumo išsukite medų, žaliosios citrinos sultis, cinamoną, imbierą, minkštą, kambario temperatūroje atšildytą sviestą.
  • Gautu mišiniu iš abiejų pusių aptepkite ananaso griežinėlius.
  • Juos išdėliokite ant specialaus vienkartinio grilio padėklo ir kepkite po 4–5 min. iš abiejų pusių.
  • Taip keptą ananasą gardu tiekti su ledais ir plakta grietinėle.
Grilinti ananasai / 123RF.com nuotr.
Grilinti ananasai / 123RF.com nuotr.

Bananai su šokoladu

Jums reikės: nulupto banano, mažų zefyriukų (arba smulkiai pjaustytų zefyrų), šokolado ir sausų pusryčių su cinamonu.

· Grilį įkaitinkite iki vidutinės kaitros. Įpjaukite bananą išilgai, įdėkite smulkinto šokolado ir zefyrų.

· Bananus suvyniokite į foliją ir kepkite grilyje apie apie 5–6 minutes.

· Kai bananas iškeps, išvyniokite ir pabarstykite smulkintais sausais pusryčiais. Valgykite kiek pravėsusį.

Grilinti bananai / 123RF.com nuotr.
Grilinti bananai / 123RF.com nuotr.

Arbūzai su druska

Jums reikės: arbūzo, 2 šaukštų aliejaus, jūros druskos ir šviežiai malto pipiro.

· Arbūzą supjaustykite trikampiais apie 3–4 cm storio griežinėliais. Išimkite sėklas. Gabalėlius iš abiejų pusių šiek tiek pabarstykite druska. Tuomet juos sustatykite ant žievelės ir palikite išsausėti maždaug valandai.

· Įkaitinkite grilių. Kai arbūzo gabalėliai išsausės – nuplaukite juos po tekančiu šaltu vandeniu ir nusausinkite.

· Iš abiejų pusių patepkite arbūzo skilteles alyvuogių aliejumi ir kepkite gerai įkaitintoje kepsninėje apie 5 minutes, kol išryškės grotelių žymės, o arbūzas suminkštės. Apibarstykite druska ir pipirais.

Grilintas arbūzas / 123RF.com nuotr.
Grilintas arbūzas / 123RF.com nuotr.

Persikai su cinamonu

Jums reikės: 2 šaukštų rudojo cukraus, 0,5 šaukštelio cinamono, šviežių persikų ir vynuogių kauliukų aliejaus.

· Persikus perpjaukite pusiau ir išimkite kauliukus. Atskirame dubenėlyje sumaišykite cukrų su cinamonu, tuomet suberkite jį ant aliejumi iš visų pusių apteptų persikų ir leiskite valandai viskam susigerti.

· Pirmiausia kepsninėje persikus kepkite ta puse, kuri buvo pjauta, apie 5 minutes, kol pasimatys grilio žymės.

· Apvertę kepkite juos dar apie 10–15 minučių. Karštis suminkština persikus, o cukrus gardžiai karamelizuojasi, paversdamas juos mažyčiais pyragėliais.

Grilinti persikai / 123RF.com nuotr.
Grilinti persikai / 123RF.com nuotr.
Ji24.lt